Επιστροφές προιόντων-αντικατάσταση

Δικαίωμα υπαναχώρησης-Επιστροφή προιόντων


Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει -μόνο για προιόν το οποίο δεν έχει παραγγελθεί ειδικά για τον ίδιο- εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση και η οποία είναι κατάλληλη για μεταπώληση χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.Φακοί επαφής Αστιγματικοί,Πολυεστιακοί και Εγχρωμοι με διοπτρία που παραγγέλνονται ειδικά για τον εκάστοτε καταναλωτή δεν επιστρέφονται και δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση τους με άλλο προιόν.Γι αυτόν τον λόγο σας συνιστούμε να είστε πολύ προσεκτικοί όταν κάνετε την παραγγελία σας.

 

Η προθεσμία των 14 ημερών για την υπαναχώρησης αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων.  Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, o καταναλωτής υποχρεούται επικοινωνήσει με την εταιρεία και να αποστείλει άμεσα το προϊόν εντός της κλειστής συσκευασίας του προς επιστροφή, ενώ ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών. Η επιστροφή του τιμήματος γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση, εκτός από την περίπτωση της αντικαταβολής (κατά την οποία αποδίδεται, αφού δοθούν τα στοιχεία του πελάτη, στο τέλος του μήνα που έλαβε χώρα η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Σε περίπτωση που το τίμημα έχει χρεωθεί στην πιστωτική κάρτα του καταναλωτή, η ενάσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης επιφέρει ταυτόχρονα και την λύση της σχετικής τριμερούς σύμβασης ανάμεσα σε καταναλωτή – προμηθευτή και τράπεζα, χωρίς καταβολή αποζημίωσης.


Δικαίωμα αντικατάστασης. Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον αυτό που του παραδόθηκε ήταν ελαττωματικό ή δεν αντιστοιχεί με το προϊόν που παρήγγειλε. Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος άλλου από αυτό που παρήγγειλε πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με την εταιρία και να αποσταλεί την ημέρα της παραλαβής του στην εταιρία, ώστε να ακολουθήσει η αντικατάσταση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, και ο καταναλωτής να διαθέτει το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής πώλησης. Συνιστούμε τον επισταμένο έλεγχο κατά την παραλαβή, έτσι ώστε να αποφευχθούν παραλαβές ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν παραγγέλθηκαν. Σε κάθε περίπτωση, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για υποβολή αίτησης αντικατάστασης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρεία μας. Οι προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της αντικατάστασης ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος που δεν αντιστοιχεί σε αυτό της παραγγελίας είναι οι ακόλουθες:

(α) Επικοινωνία με την εταιρία εντός 24 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος για την επισήμανση του προβλήματος

(β) Αποστολή συμπληρωμένης αίτησης επιστροφής προϊόντος που βρίσκεται στην αρχική σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος-πατώντας επιστροφές στήν εξυπηρέτηση πελατών-εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 15 ημερών

(γ) Εφόσον πρόκειται για προϊόν που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση κατά την οποία παρελήφθη.

Η αποστολή του νέου προϊόντος θα πραγματοποιηθεί εντός χρονικού διαστήματος ίσου με το χρόνο αποστολής του αρχικού.